KÓŁECZKA I SIATECZKA. Zieliński kontra Dania i... Holandia

Opublikowany 10 sty 2021
W ostatnim meczu reprezentacji Polski w 2020 roku błysnął Piotr #Zieliński kapitalnymi dryblingami oraz siatką założoną Davy'emu Klaassenowi. Jednak w analizie jego gry cofniemy się jeszcze do 2013 roku i pierwszego strzelonego gola, pokazując, co ciekawego łączy spotkania z Danią oraz Holandią. Jak Zieliński pokazał się kibicom reprezentacji i kto asystował przy jego debiutanckim trafieniu? Jak układa się współpraca trójki środowych pomocników w zespole Jerzego Brzęczka? Ile daje swoimi umiejętnościami rozgrywający? Zobaczcie to w naszym materiale.
Subskrybuj "Łączy nas piłka": goo.gl/19Lfiu
Oficjalny kanał Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Komentarze

  • JAKUB BLASZCZYKOSKI!!!!1!!!1

  • 5:48 Arkadiusz Reca

  • Maciej Rybus - zróbcie wizytówkę dla Sousy.

  • Michał Pazdan

  • Zielu to jest gość!

  • Z kilkudziesięciu meczów wyszły mu dwa xd śmieszna statystyka

  • 2:01 biegnie do tyłu xD

  • Jeden z najlepszych zawodników w Polsce

  • Marek citko

  • I niech odezwa się ci którzy hejtują szybki wyjazd młodych piłkarzy za granicę.

  • Jacek Góralski to jest kozak! Może techniki żadnej, ale pożyteczny dla zespołu. A Zielu... sztuka dla sztuki.

  • Świetny technicznie. Szkoda, że żadnego pożytku dla kadry. Nic nie wnosi na boisku do gry zespołu. Jak te Janusze mogą go chwalić?Widać, że nie znają się na piłce... 😀😀

  • Peszko...sam na sam z 0.5 litra

  • Dobre ocieplanie wizerunku :D

  • lewandowski

  • KÓŁECZKA, SIATECZKA, A W NAPOLI PADAKA I LIPECZKA :(

  • żegnaj brzęczek

  • Ludzie Mamy to wywalili Brzęczka Trzeba świętować

  • Jeżeli zacznie w kadrze regularnie być kreatywny i przydatny wtedy posypię głowę popiołem a na razie Zieliński bardziej ciąży niż pomaga. I sekta jego miłośników może się oburzać ale średnio rozgarnięty ligowiec jest w stanie wcale nie gorzej wyglądać na boisku niż Zielu. Wszyscy pieprzą o jego talencie. Ja chce w końcu zobaczyć ten sławny talent w kadrze a nie przebłysk raz na dziesięć spotkań.

  • Jest najlepszym polskim piłkarzem. I to od wielu lat. Dodatkowo zaryzykuję i nazwę go sportowcem.

  • Jak wytresować taki balans ciałem co ma zielu

  • Taki nowy Błaszczykowski!!!

  • może był ktoś wcześniej,ja oglądam polską piłke od lat 60-tych takiego "magika" jak Zieliński nie widziałem

  • ok i co dalej z tym chłopakiem ?

  • 5:35 *Jerzego Brzęczka

  • klich nie zgrał, od klicha się odbiła

  • Robi się niesamowity BOOM na Ziela, a pamiętam jak jeszcze kilka miesięcy temu skreślali go z kadry XD Polska mój kochany kraj :D

  • Media oraz te ,,experty'' w studio pier*dola ze Zielu w kadrze zawodzi trzeba byc chamem i prostakiem by tak sie wypowiadac na temat Piotra

  • lepszy od lewego !

  • Chialbym obejrzeć o Bartoszu kapustce a tak poza tym bardzo fajny materiał

  • 4:12 - polecam z prędkością 0.25 xD

  • Wielka klasa

  • 0:20 Nicki Bille Nielsen xD

  • Jak juz podaliscie, ze tylko Neymar zalozyl wiecej siatek niz Zielinski, to moglibyscie podac, ile razy kazdy z nich to zrobil. Poza tym dzieki za super material.

  • kocur!!! 💪🏻💪🏻❤️

  • Idealne porównanie - czasy Fornalika i Brzeczka to te same czasy, złote dla polskiej piłki xd widzisz kim się Zieliński stał a potem wyjdzie wuja i powie, ze ma sie mu coś przestawiać. Gość odstawia drugiego Ronaldinho w Napoli w tym sezonie, komu tu co się powinno przestawić wujek

  • Trzeba przyznać ze Piotrek ostatnio jest w naprawdę świetnej formie nawet jeśli ktoś go nie lubi :)

  • Heee no no to nasz polski Andrés iniesta

  • Chciałbym zobaczyć najlepsze zwody w reprezentacji Polski

  • Nie zesrajcie się z Zielińskim. Bardzo dobry technicznie zawodnik ale nie widziałem jego całego dobrego meczu. Jego mankamentem jest słabość fizyczna i słaby mental. Oczywiście można to poprawić ale jak na razie nie widzę go. W jakimkolwiek meczu który widziałem nie zagrał bardzo Dobrze. 3 fajne dryblingi i na końcu zmarnowane podanie. Albo podanie do tyłu. Niemniej chce kiedyś odszczekeć co napisałem . Życzę mu żeby w końcu rozjebał.

  • 01:52 taaa... zgrał 😁

  • Ostatnie mecze Ziela w Napoli to mecze ukształtowanego przez 8 lat Pana piłkarza we Włoszech

  • Fajnie byloby popatrzec ile asyst mial Gadocha.

  • lubie technicznych graczy. zieliński nie dość że umie kiwnąć jak chce to jeszcze poda przez całe boisko tak jak chce :)

  • 8 lat temu z Dania w Gdańsku , Zielińska nie debiutował ale strzelił swojego pierwszego gola !!! WTF ???

  • Zróbcie teraz o Miliku :)

    • o tym typku co nie trafia setek? xD

  • Grosik jak i ten rajd

  • Fenomenalny zawodnik

  • Kądziora bym zobaczył chętnie dużo zmienił na prawej obronie

  • Mega talent tylko niech mi ktoś powie dlaczego on się tak chowa w tym Napoli i rzadko szuka gry? Czy to wynika z taktyki? Taki potencjał..

    • @Michał Walczyk No tak, oglądam Napoli regularnie.

    • @marcin oglądałeś? rzadko od niego się coś zaczyna

    • Jak się chowa jak większość ataków zaczyna się od niego?

  • w następnym odcinku może krychowiak

  • Krzynówek

  • Młody wielki talent

  • Zielu swoim wyszkoleniem technicznym przerasta o głowę resztę kadrowiczów z lewym na czele

    • Oczywiście że tak, to 2gi najlepszy Polski piłkarz po Lewym

  • Zieliński to jest wielki zawodnik szkoda że taki nie doceniany

  • Ciagle mowi sie o Adrianie Mierzejewskim i zaprzepaszczonej szansy/mozliwosci. Wydaje mi sie, ze takie zestawienie moglo by pomoc w dyskusji jednej, badz drugiej stronie i zamknac ja - raz na zawsze :)

  • Zielu naljepszy

  • Kamil glik

  • Kapustka

  • pamiętam ten mecz z danią miałem 11 lat i to jest pierwszy mecz reprezentacji który dobrze wspominam

  • Chciałbym zobaczyć analizę gry Pana Jana Tomaszewskiego gdy zatrzymywał Anglie na Wembley

  • Każdy kto gra w piłkę wie ze to po prostu Kozak i zawodnik o najlepszej technice w Kadrze Polski jak i lidze włoskiej

  • Kącik Zielińskiego sie powiększy 😅

  • Chciałbym zobaczyć dokładne omówienie gry Piątka z Portugalią (2:3) i Austrią (0:1 dla nas) w których meczach strzelał gole

  • Szymkowiak Mirek

  • Polski Iniesta.

  • Robił Klassena jak dzieciaka😂

  • serio korona na głowie Ziela? [; on mentalnie jeszcze nie dorósł do rządzenia i dzielenia na boisku żeby dawać mu koronę :D To nie Deyna :) już Żurawski cofnięty bliżej środka byłby lepszym rozgrywającym w swoich czasach w naszej reprezentacji niż Zielu :) Szymkowiak, Mila ok im można dać koronę :) ale nie Zielu :D

  • Ja tam lubię go oglądać w Napoli. Co ciekawe jak Napoli przegrywa zazwyczaj jest jednym z lepszych zawodników.

  • ale dziwnie sie ogląda mecze z publicznoscią :)

  • Lewy i line

  • Mam wrażenie że Janusze i tak będą Zielińskiego drewnem nazywać nawet jakby w meczu strzelił 3 bramki, dorzucił asyste i zrobił rajd na bramkę rywala zaczynając od swojego bramkarza.

  • Zieliński, Bednarek, Lewandowski, Klich, Karbownik, Jóźwiak oni zagrali najlepiej w 2020 w kadrze

  • Hajto na pasach

  • Janek bednarek w nastepnym

  • Jeszcze wymienić Krychowiaka na Bielika i środek pola będzie zdolny do rywalizacji z najlepszymi.

  • Coś czego zwykli Janusze nie zauważą w Piotrze Zielińskim. Jest to jeden z najlepszych pomocników na świecie i cieszę się z tego że go mamy

    • @Daniel Kowalski i je kreuje, może nie ma wybitnych liczb, taki Grosicki ma lepsze, a każdy wie, że w połowie nie jest tak dobry jak Zielu, pozdrawiam również :)

    • @kxkx kxkx ty mi nic tlumaczyc nie musisz, pomocnika rozlicza sie z kreowanych okazji. Ja zdaje sobie sprawe ze jest swietnym pilkarzem, tyle ze oni wszyscy dziwnym trafem w kadrze gasna. Wiadomo, ze kazdy z nas zyczy mu jak najlepiej bo bedzie to z radoscia dla nas wszystkich. Moze to wlasnie bedzie jego sezon w klubie i oby w reprze. Pozdawiam.

    • @Daniel Kowalski statystyki nie grają, włącz tv i myślenie, a nie flaschore, zresztą...jak Ci muszę to tłumaczyć go chyba już za późno

    • @kxkx kxkx Zdaje sie , ze statystyki dalej u niego kuleja. Ile ma asyst i ile wykreowal sytuacji w kadrze?

    • @jarekp1986 szkoda, że pierdolisz głupoty, miał masę świetnych meczy, tylko trzeba umieć widzieć, a nie tylko patrzeć Janek

  • Bartosz Karwan z Norwegią za Engela w eliminacjach do Mundialu 2002

  • nastepny moze jan bednarek

  • Może błaszczykowski vs Szwajcaria?

    • Zapraszamy na seans 😎 plthrow.info/my/wideo/0GxzhGLOz9ZriaM.html

  • Wirtuoz

  • Lizanie go po jajach ciag dalszy...

  • Krychowiak

  • Wreszcie ktoś zauważył pracę Zielińskiego ♥️

  • Krychowiak out !!!!

  • Polska górą

  • Zielu wiadomo,ale ja zwrocilbym uwage na Sobote i ile on dawał w grze kombinacyjnej.

  • Mniej popisówek i siatek a wiecej prostopadłych piłek i odbiorów wtedy niech nosi nawet 3 korony ;)

  • Ten film jest slaby jak caly rok 2020. Podniecaja sie kółeczkami Ziela xD

  • Z dzisiejszej reprezentacji to chcialbym analize gry Krychowiaka i Lewandowskiego za czasow Nawalki a za czasow Brzeczka. A ze starszej reprezentacji to analize Bońka i Deyny

  • Kiedyś to było a co teraz teraz to jajko szkoda że nie gramy jak kiedyś 🥺

  • Następnego dawajcie Grzegorza Rasiaka

  • Stanoooooooowski

  • Zobaczyłbym taką analizę Fabiańskiego z meczu EURO 2016 Polska - Szwajcaria 😬

    • Fabian to był kot nie dość że nam dupe ratował w tym meczu z 5 razy ale i dzięki niemu strzelilismy bramke bo zaczal kontraatak polaków

  • Zielinski powinien grac w Barcelonie

    • Barca i tak go nie kupi bo hajs dzięki bartkowi się nie zgadza

  • Żeby pokazać jakiś dobre zagrania Zielińskiego musieliście puścić mecz sprzed 8 lat XDDD

    • Gdzie cię tak obraziłem że już się popłakałeś?

    • ​@cep Typowy Janusz, który myśli, że wszystko lepiej wie od innych. Już pokazałeś "kretynie" jaki jesteś głupi. Tak samo Ciebie skrytykowałem i to już wystarczyło abyś mnie zaczął obrażać.

    • Według ciebie ten kto nie grał w piłkę np. napoli nie może skrytykować żadnego piłkarza? Typowy kretyn

    • Typowy cep xd Szkoda, że od siebie tyle nie wymagasz i zatrzymałeś się na pisaniu komentarzy na YT.

    • @Łączy nas piłka Ale wy macie przewrażliwienie nad tym Zielińskim. Z pozoru bardzo głupie słowa Brzęczka że mu coś ma się odblokować w głowie, może są prawdą. Mecze gdzie pokazał się od strony której od niego oczekujemy można wyliczyć na palcach jednej dłoni. Mecz z Holandią jest oczywiście dobrym prognostykiem na przyszłość ale podniecanie się jednym dobrym występem jest trochę chorę.

  • Wojciech szczęsny

  • Występ Łukasza Piszczka

  • Kurde chyba mu już przeskoczyło Kappa

  • Najbardziej techniczny i jednocześnie niedoceniany piłkarz reprezentacji Polski. Może nie ma liczb, ale to jest ten typ zawodnika, jedno słowo. Po prostu. Jakość. Jakość. J A K O Ś Ć. I to tylko potwierdza fakt, że Brzęczek niestety nie ma dla niego pomysłu, zamiast dać mu swobodę i wolną rękę. Powiedzieć mu, graj swoją piłkę.

    • Przecież to jest cały jego pomysł taktyczny: grajcie swoje. Ewentualnie wariant "B" - Krystian próbuj..